الصابرين
الصابرين

الصابرين
 
الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  مركز الرفعمركز الرفع  دخول  
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» ف ليكن نومك،،كلّه لله
الجمعة 13 مارس 2015 - 19:23 من طرف محسن الشريف

» اذكار للمسلم الصغير
الجمعة 8 مارس 2013 - 13:34 من طرف meria

» مفارش تحححححححححححححححححححححفة
الخميس 8 نوفمبر 2012 - 19:53 من طرف أم أريج

» من أجمل الأعمال اليدوية الرائعه التطريز
الخميس 8 نوفمبر 2012 - 19:40 من طرف أم أريج

» اشكال ورسمات تطريز جميله
الخميس 8 نوفمبر 2012 - 19:35 من طرف أم أريج

» تطريز ايتامين
الخميس 8 نوفمبر 2012 - 19:31 من طرف أم أريج

» ديكور ستيكارات لغرف الاطفال
الثلاثاء 5 يونيو 2012 - 1:07 من طرف nanakoko

» طريقة اسباجيتى بولونيز السريعة
الثلاثاء 5 يونيو 2012 - 0:57 من طرف nanakoko

» ديكور حديث لحمامك والوان جذابة
الثلاثاء 5 يونيو 2012 - 0:39 من طرف nanakoko

الكود: ---------تضليل المحتوى

شاطر | 
 

 تحفة الاشغال اليدوية السموكس

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زهرةالصحراء

avatar

عدد المساهمات : 3384
نقاط : 6700
تاريخ التسجيل : 05/03/2011

مُساهمةموضوع: تحفة الاشغال اليدوية السموكس   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 7:52

حبيباتى

تحف فنية ومن صنع يدك

اترككم مع الصور





روعه واذا صغرتى المسافات

ممكن عند حافة الاكمام يعطى كرنشة رائعه

وفى قمصان النوم ابدعى فيه كما تشائين

انا اجيده بجد

ولكن هذا الموضوع منقول

لكم منى اطيب الامنيات
سمسم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور

avatar

عدد المساهمات : 2718
نقاط : 3217
تاريخ التسجيل : 08/03/2011
الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: تحفة الاشغال اليدوية السموكس   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 8:09

ماشاء الله عليكى ياسمسمتى روعه خلاص انا احضر القماش ولما تييجى

تعملهولى هههههههههههههه استغلال بقى مش انتى صاحبتى
هههههههههههه

ربنا يبارك فيكى يارب ويبارك فى صحتك اللهم امين

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nanakoko

avatar

عدد المساهمات : 923
نقاط : 1604
تاريخ التسجيل : 07/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: تحفة الاشغال اليدوية السموكس   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 15:13

انا هاعمل بالمثل اللى بيقول
لا تعطينى سمكة بل علمنى
كيف اصطادها
وانا مش هاخليكى تعمليها لى
لاكن تعلميها لى وشكرا سمسومة

_________________
vpdf 1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرةالصحراء

avatar

عدد المساهمات : 3384
نقاط : 6700
تاريخ التسجيل : 05/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: تحفة الاشغال اليدوية السموكس   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 15:24

نور كتب:
ماشاء الله عليكى ياسمسمتى روعه خلاص انا احضر القماش ولما تييجى

تعملهولى هههههههههههههه استغلال بقى مش انتى صاحبتى
هههههههههههه

ربنا يبارك فيكى يارب ويبارك فى صحتك اللهم امين

من عينيا

وعلى فكرة ده سههههههههههههل جدااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرةالصحراء

avatar

عدد المساهمات : 3384
نقاط : 6700
تاريخ التسجيل : 05/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: تحفة الاشغال اليدوية السموكس   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 15:25

nanakoko كتب:
انا هاعمل بالمثل اللى بيقول
لا تعطينى سمكة بل علمنى
كيف اصطادها
وانا مش هاخليكى تعمليها لى
لاكن تعلميها لى وشكرا سمسومة

هى الطريقة

او تحددى بالقلم الرصاص والمسطرة المسافات بالضبط
وبعدين شبكى زى ماتحبى

وانا تحت امرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمسمه

avatar

عدد المساهمات : 591
نقاط : 834
تاريخ التسجيل : 14/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: تحفة الاشغال اليدوية السموكس   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 23:51

واااااااااااااااااااااااااو

تحفه تسلم الايااااااااااااااااااااااادى يا سمسم

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تحفة الاشغال اليدوية السموكس
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الصابرين :: الاشغال اليدوية :: تطريز واشغال اخرى-
انتقل الى: